درفرخنده ایام دهه مبارک فجر و در آستانه فرارسیدن بیست و دوم بهمن

افتتاح درمانگاه صنعتی شرکت پتروشیمی فن آوران

درمانگاه صنعتی شرکت پتروشیمی فن آوران درفرخنده ایام دهه مبارک فجر و در آستانه فرارسیدن بیست و دوم بهمن در چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
افتتاح درمانگاه صنعتی شرکت پتروشیمی فن آوران

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی فن آوران، درمانگاه صنعتی این شرکت با حضور دکتر ماکیانی رئیس درمانگاه های صنعتی و اورژانس منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر، مهرزاد غیبی رئیس اداره ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیر عامل منطقه، با همراهی محمد جواد بدری مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن آوران و تنی چند از مدیران و کارکنان این شرکت، درفرخنده ایام دهه مبارک فجر و در آستانه فرارسیدن بیست و دوم بهمن در چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

هدف از راه اندازی این درمانگاه توسعه خدمات درمانی و فوریت های پزشکی ناشی از حوادث جاری در صنعت عنوان شد که با استفاده از تغییر کاربری و بهینه سازی ساختمان های از پیش موجود در این مجتمع احداث و راه اندازی گردیده است.

غلامرضا صالحی پور رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیر عامل پتروشیمی فن آوران با اشاره به آمار پایین حوادث ناشی از کار در این مجتمع گفت: اعمال کنترل های مستمر ایمنی و بهداشتی و انجام پایش های مستمر و دوره ای در این زمینه موجب گردیده که میزان نفر ساعت بدون حادثه در این مجتع رشد چشمگیری نماید و به مجموع هجده میلیون نفر ساعت طی پنج سال اخیر برسد که بسیار قابل توجه است.

وی با بیان این دستاورد، با اشاره به ماهیت مخاطره آمیز محیط های صنعتی، به ضرورت آمادگی برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی، ناشی از این مخاطرات اشاره کرد و توسعه درمانگاه را در همین راستا و برای اطمینان از امکان ارایه سرویس های درمانی اورژانسی مطلوب تر عنوان کرد.

صالحی پور گفت این درمانگاه آمادگی پذیرش مجموعا" شانزده بیمار در وضعیت های سه گانه و بطور همزمان، مشتمل بر 5 بیمار در بخش بستری و یک بیمار با شرایط CPR و 10 بیمار سرپایی را در آن واحد دارا می باشد. این درمانگاه مجهز به بخش های معاینات بالینی،CPR، بستری، داروخانه، کلینیک تغذیه، بخش اسید شویی و نیز کلینیک مشاوره روانشناسی می باشد.

 


1

2

3

8
7
6
5
49 10

 

۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۶:۵۲
روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی فن آوران |
تعداد بازدید : ۱,۳۳۸
کد خبر : ۹۴

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

تماس با ما

مجتمع صنعتی: خوزستان - بندرماهشهر - منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی سایت 3 -  کد پستی: 6356178927   صندوق پستی: 365
 
دفتـر مرکـزی: تهران ، خیابان گانــدی جنوبی ، خیابان شهید پالیزوانی  ( هفتم ) پلاک 18 کد پستی: 1517643711
  

تلفن گویا دفتر تهران: 1-88660970 - 21 98+

واحد مخابرات مرکزی: 52123600 - 61 98+