در ادامه حضور هیئت عالی رتبه بانک تجارت در منطقه و در آخرین روز

بازدید دکتر دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت از مجتمع پتروشیمی فن آوران

صبح امروز رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت کشور در راس هیئتی عالی رتبه، وارد مجتمع پتروشیمی فن آوران شد و از این مجتمع بازدید کرد.
بازدید دکتر دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت از مجتمع پتروشیمی فن آوران

صبح امروز دکتر دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت  در راس هیئتی عالی رتبه، وارد مجتمع پتروشیمی فن آوران شد و از این مجتمع بازدید کرد. طی نشستی که در ادامه این بازدید صورت گرفت، برنامه های در دست اقدام و آتی این بانک در جهت توسعه همکاری ها با صنعت پتروشیمی تبیین شد.

رضا دولت آبادی ضمن تبریک فرارسیدن هشتم دی ماه روز ملی صنعت پتروشیمی، از تلاش بی وقفه فعالان این صنعت در عرصه تولید و اقتصاد کشور تقدیر کرد و از آمادگی بانک تجارت در توسعه خدمات بانکی و حمایت های متنوع مالی و اعتباری از این صنعت خبر داد.

وی سهم بازار سبد خدمات بانکی صنایع پتروشیمی را برای بانک تجارت، 60 درصد ظرفیت موجود عنوان واعلام نمود، افزایش این میزان تا حداکثرظرفیت ممکن در برنامه سال آتی این بانک لحاظ گردیده است.  تامین اعتبارات ارزی و ریالی لازم برای اجرای طرح های توسعه ای در زنجیره میان دستی و پایین دستی پتروشیمی، امکان گشایش اعتبارات اسنادی برای خریداران محصولات پتروشیمی و انواع بسته های حمایتی ارزی و ریالی، از جمله خدمات بانکی ویژه قابل ارایه این بانک عنوان شد.

درابتدای اجلاس نیز، محمد جواد بدری مدیرعامل پتروشیمی فن آوران  ضمن معرفی زنجیره متانول و چشم انداز ترسیمی بازارهای هدف این محصول و تولیدات پایین دست آن، ابراز امیدواری کرد با توجه به ارزش افزوده شایان توجه تولیدات پتروشیمی بر پایه خوراک گاز طبیعی، سهم بیشتری برای خلق ارزش از گاز خام نسبت به وضعیت فعلی، در سیاست های کلان ابلاغی کشور لحاظ گردد تا زمینه ظهور فرصت های جاری و پیش رو در حوزه سودآوری و توسعه تولیدات پتروشیمی، بیش از پیش فراهم آید.

بدری با بیان تنوع سبد سرمایه گذاری این شرکت در بازار سرمایه، از زمینه مساعد و همگرایی جاری میان ارکان این شرکت در راستای تداوم تولید، افزایش سود عملیاتی و سرمایه گذاری ها، خبر داد و به مالکیت بالغ بر 48 درصدی سهام شرکت پتروشیمی فارابی و تلاش های بعمل آمده درراستای پویایی و بازگشت به تولید این شرکت در کنار چشم انداز مثبت سایرسرمایه گذاری های بعمل آمده در بازار سرمایه اشاره کرد.

وی گفت: امید است با جلب حمایت های موثر نظام بانکی و توسعه خدمات بانکی و تنوع بخشی، زمینه اجرای طرح های توسعه صنعت پتروشیمی و نیز تقویت بیش از پیش سیستم تضامین و اعتبارسنجی مشتریان که منجر به هم افزایی و افزایش تعامل میان زنجیره ذینفعان این صنعت می گردد، با همکاری نظام بانکی و منجمله همراه سنتی این صنعت یعنی بانک تجارت، بیش از پیش فراهم آید.

۱۰ دی ۱۳۹۹ ۱۶:۱۸
روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی فن آوران |
تعداد بازدید : ۱,۴۹۱
کد خبر : ۹۰
کلیدواژه ها: پتروشیمی فن آوران، بانک تجارت، متانول، توسعه خدمات بانکی

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

تماس با ما

مجتمع صنعتی: خوزستان - بندرماهشهر - منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی سایت 3 -  کد پستی: 6356178927   صندوق پستی: 365
 
دفتـر مرکـزی: تهران ، خیابان گانــدی جنوبی ، خیابان شهید پالیزوانی  ( هفتم ) پلاک 18 کد پستی: 1517643711
  

تلفن گویا دفتر تهران: 1-88660970 - 21 98+

واحد مخابرات مرکزی: 52123600 - 61 98+