در سال جهش تولید اتفاق افتاد

ثبت رکورد جدید تولید روزانه انیدرید فتالیک پرک در مجتمع پتروشیمی فارابی

با تکیه بر دانش فنی و توان تخصصی کارکنان متعهد
پتروشیمی فارابی موقق به ثبت رکورد جدید تولید روزانه محصول انیدرید فتالیک پرک با تکیه بر دانش فنی و توان تخصصی کارکنان متعهد گردید.
ثبت رکورد جدید تولید روزانه  انیدرید فتالیک پرک در مجتمع پتروشیمی فارابی

شرکت پتروشیمی فارابی توانست رکورد جدید تولید روزانه محصول انیدرید فتالیک خود را با عبور 20 درصدی از آخرین شاخص رکورد روزانه تولید از ابتدای فصل جدید فعالیت ، از آن خود نماید.

به گزارش روابط عمومی این شرکت، افزایش تولید روزانه این محصول به 84 تن، در شرایطی اتفاق افتاد که این مجتمع با وجود موانع متعدد پیش رو، با تکیه بر توان تخصصی کارکنان و نیز برنامه ریزی دقیق به منظور جلوگیری از کاهش توقفات تولیدی موفق به تحقق آن گردیده است. بنا بر این گزارش آخرین رکورد ثبت شده برای تولید این محصول 70 تن در روز بوده است که با تلاش مجموعه کارکنان پرتلاش آن به رکورد تولید روازانه حاضر تبدیل شده است.

پتروشیمی فارابی اولین تولید کننده دی اکتیل فتالات و نیز تولید کننده عمده انیدرید فتالیک پرک در کشور می باشد که بازار محصولات هدف آن اخیرا" شاهد  رشد و شکوفایی آن در عرصه های تولید پایدار و سودآوری در سال جهش تولید می باشد.  

خاطر نشان می سازد این شرکت با حمایت سهامداران  به ویژه سهامدار عمده، و با تکیه بر تلاش و انگیزه کارکنان متعد و توانمند خود از شرایط رکود تولید خارج و به جرگه تامین کنندگان نیاز بازار های هدف در حوزه تولیدات جاری خود پیوسته است.

۶ دی ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴
تعداد بازدید : ۷۵۸
کد خبر : ۸۶

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

تماس با ما

مجتمع صنعتی: خوزستان - بندرماهشهر - منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی سایت 3 -  کد پستی: 6356178927   صندوق پستی: 365
 
دفتـر مرکـزی: تهران ، خیابان گانــدی جنوبی ، خیابان شهید پالیزوانی  ( هفتم ) پلاک 18 کد پستی: 1517643711
  

تلفن گویا دفتر تهران: 1-88660970 - 21 98+

واحد مخابرات مرکزی: 52123600 - 61 98+