بازدید مهندس مخدومی مدیرعامل تاپیکو از مجتمع پتروشیمی فن آوران وسایر شرکت های تابعه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر

مهندس مخدومی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین از شرکت های زیر مجموعه مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر بازدید، و با حضور در مجتمع پتروشیمی فن آوران، از نزدیک در جریان روند پیشبرد امور در این مجتمع قرار گرفت.
بازدید مهندس مخدومی مدیرعامل تاپیکو از مجتمع پتروشیمی فن آوران وسایر شرکت های تابعه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی فن آوران، صبح امروز مهندس مخدومی از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) بازدید، و از نزدیک در جریان روند پیشبرد امور قرار گرفت. در این بازدید آقایان ابراهیمی از اعضای هیئت مدیره تاپیکو و حسینی نماینده ناظر شستا در هیئات مدیره این هلدینگ، به همراه تنی چند از مدیران عامل شرکتهای تابعه در منطقه، ایشان را همراهی نمودند.

مخدومی در بازدید از سایت شرکت پتروشیمی فن آوران و طی حضور در جلسه مدیران این شرکت در جریان مطالعات در دست اقدام، برای توسعه زنجیره ارزش متانول قرار گرفت و این استراتژی را نقطه عطف سیاست های اجرایی در دست اقدام شرکت فن آوران برشمرد. وی ابراز امیدواری کرد با پیگیری مجدانه تر، زمینه تسریع در تحقق اهداف این سیاست مهم فراهم‌گردد و با اشاره به روند مطلوب و رو به رشد طرح و برنامه های شرکت های زیر گروه (تاپیکو), در خصوص طرح پترو اولفین فن آوران نیز، با توجه به اهمیت و تاثیر آن در خلق ارزش افزوده مضاعف بر پایه زنجیره ارزش متانول، خواستار تسریع ارکان اجرایی این شرکت در مراحل اجرایی طرح شد.

در ابتدای این جلسه محمد جواد بدری مدیر عامل پتروشیمی فن آوران با ارایه گزارشی از روند سود آوری شرکت، طی پنج ماه گذشته سالجاری و نیز برنامه محقق شده و مدنظر تولید، از تلاش برای عبور از ظرفیت اسمی تولید متانول در این سال خبر داد. بدری در خصوص طرح های توسعه و تنوع بخشی محصولات نیز، به آمادگی و انگیزه کامل کلیه عوامل موثر حاضر در این خصوص اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود با تداوم بهره مندی از سیاست های حمایتی شستا و تاپیکو در خصوص طرح های توسعه ای ارزش آفرین و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود فعال در شرایط تحریم نظیر دستیابی به توان تخصصی و دانش فنی، زمینه تسریع در تحقق اهداف کلان توسعه ای بیش از پیش فراهم گردد و مراحل مهم طی شده تا کنون هرچه سریعتر به ثمر بنشینند.

پتروشیمی فن آوران سومین طرح تولید متانول ایران و تنها تامین کننده ایرانی نیاز بازار های داخلی و صادراتی به محصول اسید استیک می باشد که با جدیت تمام سیاست های توسعه‌ و تنوع بخشی محصولات را در زنجیره تولید محصول متانول در دست بررسی و اقدام دارد. تحقق برنامه های توسعه ای مورد اشاره علاوه بر ایجاد ظرفیت های اشتغال زایی حایز اهمیت که همراستا با تعهدات مسئولیت های اجتماعی است، تاثیر شگرفی در افزایش توان رقابتی تولید کنندگان ایرانی با رقبای منطقه ای در بازار های هدف فعال جهانی و دستیابی به ارزش افزوده مضاعف خواهد داشت.

روابط عمومی و امور بین الملل
شرکت پتروشیمی فن آوران

۲۳ شهریور ۱۳۹۹ ۲۰:۱۹
تعداد بازدید : ۱,۷۸۲
کد خبر : ۷۸

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

تماس با ما

مجتمع صنعتی: خوزستان - بندرماهشهر - منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی سایت 3 -  کد پستی: 6356178927   صندوق پستی: 365
 
دفتـر مرکـزی: تهران ، خیابان گانــدی جنوبی ، خیابان شهید پالیزوانی  ( هفتم ) پلاک 18 کد پستی: 1517643711
  

تلفن گویا دفتر تهران: 1-88660970 - 21 98+

واحد مخابرات مرکزی: 52123600 - 61 98+