تکذیب اخبار منتشر شده در پایگاه خبری هور نیوز در خصوص شرکت پتروشیمی فن آوران

رد اقدامات و اتهامات منتسب به شرکت پتروشیمی فن آوران در پی فعالیت های اخیر پایگاه خبری هور نیوز و ادعای این رسانه مبنی بر کشف لانه فساد در این شرکت.
تکذیب اخبار منتشر شده در پایگاه خبری هور نیوز در خصوص شرکت پتروشیمی فن آوران

باسمه تعالی

اداره روابط عمومی وامور بین الملل شرکت پتروشیمی فن آوران، در خصوص مطلب اخیر منتشرشده در پایگاه خبری هور نیوز با تیتر خبر هورنیوز باعث کشف لانه فساد در یک پتروشیمی شد/ پای چندین مدیر به پرونده تخلف باز شد’’  با  عنایت به دلالت محتوای خبر مذکور به نام این شرکت، تاکید و اعلام می نماید این خبر از اساس مردود بوده و تکذیب می گردد.

قطعا" سیاست پتروشیمی فن آوران مبتنی برشفاف سازی و تعامل با اصحاب رسانه بعنوان بخشی از ذینفعان خود، بمنظورایجاد و تقویت ارتباطات سازنده با مخاطبین و سایر ذینفعان می باشد. ولی این بدان معنی نیست که خطاهای مکرر برخی داعیه داران فعالیت رسانه ای را  نادیده بگیرد، به ویژه اکنون که با ذکرمطالب فاقد مستندات لازم و انتساب برخی اتهامات به افراد، زمینه تشویش اذهان عمومی  وخدشه به کرامت انسانی،  توسط پایگاه خبری هور نیوز فراهم گردیده است.

این امور ضمن تاکید بر تلاش مراجع نظارتی ذیربط در کنترل تمامی فرآیندهای اجرایی درون سازمانی وبرون سازمانی اعلام می دارد صحت مطالب مندرج تحت عنوان تیتر خبری فوق الذکر توسط هور نیوز مرفوض و تکذیب می گردد و حق شکایت حقیقی و حقوقی و پیگیری قضایی جهت  اعاده حیثیت، بدلیل انتشار اکاذیب و ایراد اتهام مبنی بر تشکیل لانه فساد و حمایت از آن و سایر موارد منتسب، محفوظ است .

بدیهی است تحت تدابیر مدیریتی و نظارتی در حال اجرا با هرگونه تخلف در هر زمان که صورت پذیرد، برخورد لازم وفق مقررات و قانون صورت خواهد پذیرفت و این بخشی از تعهد ایجابی به ذینفعان این شرکت می باشد .

تمهیدات اجرایی شرکت پتروشیمی فن آوران در راستای شفاف سازی و ارتقای سلامت اداری، تجارب ارزنده ای هستند که با هدف ممانعت از بروز تخلفات و در دوره فعلی فعالیت این شرکت  ایجاد و راه اندازی گردیده است.

درج درگاه ارتباطی تامین کنندگان در وبسایت رسمی شرکت با هدف توزیع فرصتهای معرفی تامین کنندگان بصورت عادلانه و خارج از کنترل مسئولین داخلی شرکت، افشای اطلاعات مالی در سامانه کدال، نظارت حسابرسان داخلی و بازرس قانونی شرکت بر فرآیندهای مختلف جاری در شرکت و کاهش بند های حسابرسی پیرامون عملکرد اجرایی این شرکت تماما" گواه بر ارتقاء سلامت اداری در این تولید کننده متانول تحت پوشش تاپیکو در منطقه ماهشهر  می باشد و بر اساس تعهد اخلاقی و مسئولیت محول،  اعلام می نماید با هر گونه تخلف احتمالی نیز در  صورت بروز و احراز بدون کوچکترین مماشات برخورد لازم بعمل خواهد آمد.

در نقطه مقابل اعلام می نماید با توجه به تلاش های شبانه روزی آحاد همکاران خدوم وساعی پتروشیمی فن آوران، در مقام دفاع از همت و مساعی ارزشمند ایشان در مقابل هرگونه حرمت شکنی با قاطعیت برخورد قانونی خواهد شد.

لذا و در همین راستا، در گام نخست انتظار است برابر با قوانین جاری در خصوص انتشار مطالب منتسب به افراد حقیقی و حقوقی در رسانه ها و تصریح قانون مبنی بر حفظ حق پاسخ،  پایگاه خبری هور نیوز در جهت انتشار این جوابیه در کلیه درگاه های رسانه ای و خبری خود که اقدام به انتشار اخبار مردود اخیر نموده است، اقدام نماید.

 

روابط عمومی وامور بین الملل

شرکت پتروشیمی فن آوران

۱۰ تیر ۱۳۹۹ ۱۷:۵۵
تعداد بازدید : ۲,۱۲۴
کد خبر : ۷۲

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

تماس با ما

مجتمع صنعتی: خوزستان - بندرماهشهر - منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی سایت 3 -  کد پستی: 6356178927   صندوق پستی: 365
 
دفتـر مرکـزی: تهران ، خیابان گانــدی جنوبی ، خیابان شهید پالیزوانی  ( هفتم ) پلاک 18 کد پستی: 1517643711
  

تلفن گویا دفتر تهران: 1-88660970 - 21 98+

واحد مخابرات مرکزی: 52123600 - 61 98+