آیین معارفه محمود فخرایی بعنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پتروشیمی فارابی برگزار شد

محمود فخرایی با حکم محمد جواد بدری به عنوان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره پتروشیمی فارابی منصوب و طی مراسمی در روز چهارشنبه
۳۱اردیبهشت با حضور مهندس محمود مخدومی مدیر عامل تاپیکو، نمایندگان پتروشیمی امیر کبیر و اعضای هیئت مدیره پتروشیمی فارابی در جمع مدیران و کارکنان این شرکت معارفه شد.
آیین معارفه محمود فخرایی بعنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پتروشیمی فارابی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی فارابی عصر امروز، محمود فخرائی به عنوان عضو هیئت مدیره و  مدیرعامل این شرکت، طی مراسم رسمی با حضور مهندس مخدومی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) ، بدری مدیر عامل شرکت  پتروشیمی فن آوران و نمایندگان حاضر از پتروشیمی  امیرکبیر به عنوان سهامداران عمده، رئیس و اعضای هیئت مدیره فارابی، همچنین کارکنان و  روسای شرکت پتروشیمی فارابی معارفه شد.
 
 در همین راستا مهندس مخدومی مدیرعامل تاپیکو با تقدیر از مدیران عامل شرکت های پتروشیمی امیرکبیر و فن آوران بعنوان سهامداران عمده فارابی، بپاس حمایت ها و همراهی هم افزایانه ایشان در تحقق دستاوردهای اخیر، خاطر نشان کرد،  انتصاب آقای فخرایی در ادامه سیاست های جوانگرایی و بومی گزینی و شایسته سالاری شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، صورت گرفته است و افزود این سیاست در انطباق با نتایج و دستاورد های حاصل طی این مدت ، نشان از صحت انتخاب این رویکرد راهبردی در مجموعه شستا و هلدینگ های تابعه دارد.
وی اشاره کرد، حمایت های تاپیکو برای رفع موانع موجود بر سر راه شرکت فارابی همچنان ادامه دارد و ابراز امیدواری نمود با رایزنی های بعمل آمده زمینه تامین پایدار خوراک محصولات و حل و فصل مشکلات موجود بیش از پیش فراهم آید. 
مخدومی با اشاره به تعامل جدی سهامداران فارابی و هم افزایی اعضای هیئت مدیره این شرکت، گفت: دوران حاضر فرصت بسیار مناسبی برای بهبود شرایط و برگشت به وضعیت شایسته شرکت فارابی است که امید است مورد توجه و بهره برداری لازم قرار بگیرد.
 
در ابتدای جلسه مهندس فخرایی با اشاره به تحقق دستاوردهای مهمی چون ، تکمیل و راه اندازی مخازن جدید فارابی ، درآمدزایی و تامین پایدار خوراک و از سرگیری  تولید محصولات پس از چندین ماه توقف اشاره کرد و به ارائه گزارش عملکرد این شرکت در مدت اخیر، پرداخت.
 وی از فعال شدن اسکله های صادراتی خبر داد و افزود این موفقیت ها مرهون حمایت و همراهی تاپیکو و سهامداران فارابی و تلاش همه جانبه اعضای هیئت مدیره، مدیران و کارکنان این شرکت بوده است و ابراز امیدواری کرد تا با تلاش کارکنان ساعی پتروشیمی فارابی شاهد تسریع در روند بهبود شرایط در آینده نزدیک باشند.
 
در این مراسم  محمد جواد بدری با اشاره به استمرار استراتژی های هم افزایانه فن آوران در ارتباط با پتروشیمی فارابی طی حکمی، محمود فخرائی  را به عنوان عضو هیئت مدیره و  مدیرعامل پتروشیمی فارابی منصوب و معرفی نمود.

 

روابط عمومی و امور بین الملل

شرکت پتروشیمی فن آوران

 

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

 

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۹:۲۵
تعداد بازدید : ۲,۲۹۹
کد خبر : ۶۷

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

تماس با ما

مجتمع صنعتی: خوزستان - بندرماهشهر - منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی سایت 3 -  کد پستی: 6356178927   صندوق پستی: 365
 
دفتـر مرکـزی: تهران ، خیابان گانــدی جنوبی ، خیابان شهید پالیزوانی  ( هفتم ) پلاک 18 کد پستی: 1517643711
  

تلفن گویا دفتر تهران: 1-88660970 - 21 98+

واحد مخابرات مرکزی: 52123600 - 61 98+