افتتاح زمین چمن فوتبال شرکت پتروشیمی فن آوران

عصر امروز زمین چمن مصنوعی فوتبال شرکت پتروشیمی فن آوران به بهره برداری رسید.
افتتاح زمین چمن  فوتبال شرکت پتروشیمی فن آوران
در راستای سیاست های هم افزایی و گسترش همدلی، ابلاغی محمد جواد بدری، مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن آوران ونیز به دنبال اتخاذ راهبرد بهینه سازی و‌کاربردی سازی فضا های بایر سایت این شرکت، عصر امروز زمین چمن مصنوعی شرکت پتروشیمی فن آوران در مجاورت ساختمان اداری سایت صنعتی با انجام یک دیدار دوستانه میان ادارات این شرکت افتتاح و به بهره برداری رسید.
شایان ذکر است این اقدام بدون بکارگیری پیمانکار و کاملا" با هماهنگی میان ادارات خدمات فنی مهندسی و خدمات رفاهی اداری، توسط شهرداری صنعتی شرکت فن آوران صورت گرفت.
پیشتر نیز در راستای توسعه روحیه همدلی، اقدامات ورزشی مهمی نظیر انجام مسابقات والیبال لیگ ادارات این شرکت و نیز مسابقات پرتاب دارت و طناب کشی، همچنین مسابقه شطرنج کارکنان و مسابقات آمادگی جسمانی و شنای بانوان و فرزندان کارکنان با برنامه ریزی امور ورزش، به انجام رسیده بود.
در همین راستا برپایی دو دوره اردوی انتخابی اعضای تیم کوهنوردی شرکت فن آوران طی صعود از ارتفاعات استان خوزستان از جمله برنامه های ورزشی عملی شده در دوران تصدی مدیریت شرکت توسط محمد جواد بدری از ۱۰ ماه گذشته تا کنون می باشد.  
بدیهی است توجه به امر ورزش در شرکت پتروشیمی فن آوران علاوه بر ارتقاء و بهبود شاخص سلامت کارکنان این شرکت، نقش بسزایی در تقویت روحیه نشاط، همدلی و وحدت میان آنان خواهد داشت تا در کنار توانمندی های بارز کارکنان این مجموعه نظیر آگاهی و دانش، مبین عمل به شعار رسمی این شرکت که همانا «فن آوری، نشاط، آگاهی،وحدت،رمز آفرینش نوآوری» است بوده و زمینه تحقق آرمان های کلان و اهداف این شرکت را با اتکاء به خودباوری و همدلی فزاینده میان کارکنان، بیش از پیش فراهم نماید.
لازم به ذکر است در دیدار افتتاحیه این زمین فوتبال، که عصر سه شنبه در محل سایت صنعتی فن آوران صورت گرفت، محمد جواد بدری مدیرعامل و علی خوان زاده مدیر مجتمع نیز تیم های مسابقه دهنده را همراهی کردند.
 

روابط عمومی و امور بین الملل

شرکت پتروشیمی فن آوران

۳ دی ۱۳۹۸ ۲۰:۱۹
تعداد بازدید : ۱,۴۵۹
کد خبر : ۵۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

تماس با ما

مجتمع صنعتی: خوزستان - بندرماهشهر - منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی سایت 3 -  کد پستی: 6356178927   صندوق پستی: 365
 
دفتـر مرکـزی: تهران ، خیابان گانــدی جنوبی ، خیابان شهید پالیزوانی  ( هفتم ) پلاک 18 کد پستی: 1517643711
  

تلفن گویا دفتر تهران: 1-88660970 - 21 98+

واحد مخابرات مرکزی: 52123600 - 61 98+