نخستین نشست مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه شستا در استان خوزستان

برگزاری نخستین نشست مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه شستا در استان خوزستان
نخستین نشست مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه شستا در استان خوزستان
💠نخستین نشست مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه شستا در استان خوزستان برگزار شد

🔹حسن محمدی، مدیر روابط‌عمومی و امور ‌بین‌الملل شستا ضمن بازدید از شرکت‌های تابعه شستا در استان خوزستان در نشست مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه این استان شرکت کرد.

✍به گزارش روابط‌عمومی تاپیکو:

👤حسن محمدی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در جمع مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه شستا در استان خوزستان، گفت:

🔹هدف از برگزاری این نشست‌ها و تاکید بر تداوم آنها، تقویت هماهنگی میان مجموعه مدیریت‌های روابط‌عمومی تابعه در استان‌های مختلف است.

➕وی با بیان اینکه، لزوم تقویت و بهبود زیر ساخت‌های ارتباطی در این خصوص امری ضروری است، افزود:

🔹عدم تقویت ارتباطات در حوزه روابط عمومی، مانعی در بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی مجموعه شستاست که کنترل و هدایت امور تحت تصدی مدیریت‌های روابط‌عمومی را با چالش جدی مواجه می‌کند.

➕محمدی در ادامه افزود: مشابه این نشست‌های تخصصی و استانی در سایر استان‌هایی که شستا در آنها به‌واسطه شرکت‌های زیر مجموعه حضور دارد به‌زودی برگزار خواهد شد و این امر به تدریج در هلدینگ‌های تابعه شستا تسری خواهد یافت.

➕ایشان شکل‌گیری حلقه اتحاد با هدف افزایش توانمندی اجرایی مدیریت‌ روابط‌عمومی‌های تابعه در سطح استان‌ها را از اهم انتظارات از تشکیل این نشست‌ها عنوان کرد و افزود:

🔹با بهره‌مندی همه مجموعه‌ها از ظرفیت‌ها، منابع و امکاناتی که در اختیار هر کدام از شرکت‌ها به‌صورت مجزا وجود دارد زمینه تحقق این هدف عالی فراهم خواهد شد.

➕وی در ادامه افزود: این تقویت توان با تکیه بر توانمندی‌های مجموعه‌های همکار، در راستای انجام مسئولیت‌های مورد انتظار مدیران عامل شرکت‌ها و تحقق انتظارات ایشان از مدیریت‌های روابط‌عمومی، بسیار حائز اهمیت خواهد بود و باید مجدانه مورد توجه  مدیران روابط‌عمومی وهمکاران آنها قرار گیرد.
محمدی با تاکید بر پرهیز از ورود به حوزه‌های کلیشه‌ای و اجرایی توسط

➕مدیر روابط عمومی، تصریح کرد:

🔹عامل موثر در به‌کارگیری بهینه نیروی انسانی زمینه‌ساز رسیدگی مدیران به موضوعات کلان حوزه تحت تصدی ما می‌شود.

➕مدیر‌ روابط‌عمومی شستا با بیان اینکه اهتمام به رسانه‌ها و تقویت ارتباطات با آنها در سطوح استانی باید برنامه‌ریزی شود، گفت:

🔹با برگزاری نشست‌های مشترک میان روابط‌عمومی‌ها با اصحاب رسانه و برگزاری تورهای ویژه در راستای تشریح فعالیت‌های شرکت‌های تابعه با یکدیگر همکاری کنید.

➕محمدی با اشاره به نگاه ویژه مدیرعامل شستا به حوزه روابط عمومی‌ها و همراهی و حمایت ایشان از برنامه‌های اجرایی و اهداف ترسیمی در این حوزه، گفت:

🔹موفقیت‌های حاصل در عرصه روابط‌عمومی در مقطع فعلی، مرهون توجه ویژه ایشان است که مساعدت و پشتیبانی مجدانه می‌نمایند.

👤وحید موسوی مدیر روابط عمومی تاپیکو در این نشست ضمن استقبال از حمایت‌ها و سیاست‌های اجرایی شستا در حوزه روابط عمومی، اظهار داشت:

🔹در فرصت مهیا شده به‌واسطه این حمایت‌ها و با توجه به ارتباطات و ظرفیت‌های موجود که در اختیار شرکت‌هاست گسترش همکاری‌های فی‌مابین شرکت‌های زیرمجموعه مستقر در استان خوزستان، امری ضروری است و توانمندی‌های بالقوه هر یک از مجموعه‌های روابط‌عمومی در استان با معرفی به سایر مجموعه‌ها باید به‌صورت بالفعل درآید و در راستای تامین منافع و نیازمندی‌های شرکت‌های تابعه به‌کار گرفته شود.

🔹در ادامه این نشست نمایندگان شرکت‌های پتروشیمی‌‌های فن‌آوران، آبادان، غدیر، شیمی‌بافت و شرکت‌های سیمان‌خوزستان و فارسیت به بیان آخرین وضعیت و تحولات شرکت‌های متبوع خود پرداختند و در راستای رویکرد مثبت جاری در حوزه روابط عمومی در سطح شستا که موجب ارتقاء مضاعف این حوزه در شرکت‌های زیر مجموعه شده است ابراز امیدواری کردند با تداوم این روند، زمینه تسریع در تحقق اهداف ترسیم شده در شستا به‌سرعت و به نحو شایسته‌ای میسر شود.

🔚در این بازدید دو روزه مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شستا به همراه مدیر روابط‌عمومی هلدینگ تاپیکو از شرکت‌های زیرمجموعه شستا در استان خوزستان بازدید و از روند فعالیت‌های آن‌ها آگاه شد.

🔹ضمنا با ابلاغ مدیر روابط‌عمومی شستا در راستای تداوم برپایی این نشست‌ها، سینا جرفی مدیر روابط‌عمومی پتروشیمی فن‌آوران به‌عنوان اولین دبیر دوره‌ای روابط‌عمومی‌های شرکت‌های تابعه شستا در استان خوزستان معرفی شد تا با بهره‌گیری از همراهی و توانمندی سایر اعضاء، نسبت به برنامه‌ریزی نشست‌های‌ آتی در استان خوزستان همگرایی بیشتری در سطح استان خوزستان انجام شود.

🌎 #شستا_رسانه👇
📡 @ShastaMedia
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ۲۳:۰۲
تعداد بازدید : ۱,۸۴۴
کد خبر : ۳۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

تماس با ما

مجتمع صنعتی: خوزستان - بندرماهشهر - منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی سایت 3 -  کد پستی: 6356178927   صندوق پستی: 365
 
دفتـر مرکـزی: تهران ، خیابان گانــدی جنوبی ، خیابان شهید پالیزوانی  ( هفتم ) پلاک 18 کد پستی: 1517643711
  

تلفن گویا دفتر تهران: 1-88660970 - 21 98+

واحد مخابرات مرکزی: 52123600 - 61 98+