به مناسبت روز جهانی کارگر : تجلیل از کارگران نمونه شرکت پتروشیمی فن آوران

به مناسبت روز جهانی کارگر : تجلیل از کارگران نمونه شرکت پتروشیمی فن آوران

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی فن آوران آیین تکریم کارگران پرتلاش شرکت پتروشیمی فن آوران و نیز تجلیل از کارگران نمونه با حضور مدیرعامل این شرکت و سایر مدیران در سالن آمفی تاتر شرکت پتروشیمی فن آوران برگزار شد.

در این مراسم دکتر رفیق دوست نائب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل با تبریک فرارسیدن روزجهانی کارگر، توسعه صنعتی و اقتصادی در کشور را منوط به تعهد و دلسوزی و تلاش کارگران پرتلاش دانست و از نقش آنها در رشد و شکوفایی جامعه تجلیل کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت توجه به حفظ و ارتقای رضایتمندی کارگران نگاه مساعد به تامین انتظارات بحق ایشان را بایسته دانست و بر لزوم بهینه سازی فرآیند های انگیزشی و شکوفایی استعدادها در این حوزه تاکید کرد.

رفیق دوست با اشاره به تقارن روز کارگر و روز معلم، ضمن تبریک به جامعه فرهنگیان کشور به مناسبت این رویداد فرهنگی وتربیتی، نقش معلمان عزیز را در تربیت و مهارت آموزی کلیه سطوح شغلی و مهارتی در کشور مهم و انکار ناپذیر برشمرد و کارگران مجرب و ماهر کشور را که رمز خودکفایی و استقلال ایران اسلامی بشمار می آیند بعنوان آموزگارانی اثر بخش در فرآیند انتقال تجارب و مهارت های خود به نسل های آینده مورد تقدیر قرار داد.

در پایان با اهدای لوح یاد بود و هدایا از تلاش های صادقانه کارگران نمونه منتخب پتروشیمی فن آوران بعنوان نمایندگان جامعه کارگری این شرکت تقدیر شد.

 

رسانه جدید

رسانه جدید

 

02

 

03

 

05

 

6

0

6

5

3

3

5

 

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۰۱
روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی فن آوران |
تعداد بازدید : ۲۹۵
کد خبر : ۲۴۵

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

تماس با ما

مجتمع صنعتی: خوزستان - بندرماهشهر - منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی سایت 3 -  کد پستی: 6356178927   صندوق پستی: 365
 
دفتـر مرکـزی: تهران ، خیابان گانــدی جنوبی ، خیابان شهید پالیزوانی  ( هفتم ) پلاک 18 کد پستی: 1517643711
  

تلفن گویا دفتر تهران: 1-88660970 - 21 98+

واحد مخابرات مرکزی: 52123600 - 61 98+