بازدید میدانی دکتر افقهی سرپرست شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) از شرکت پتروشیمی فن آوران

دکتر بابک افقهی، سرپرست شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین( تاپیکو)، ظهر امروز و در جریان بازدید از شرکت های تابعه این هلدینگ در استان خوزستان، در مجتمع پتروشیمی فن آوران حاضر و از نزدیک در جریان گزارش عملکرد و روند تولیدات این شرکت قرار گرفت.
بازدید میدانی دکتر افقهی سرپرست شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) از شرکت پتروشیمی فن آوران
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی فن آوران، در جریان بازدید سرپرست هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین از این شرکت که ظهر امروز سه شنبه 18 مهرماه در راس هیئتی متشکل از معاونین این هلدینگ صورت گرفت، واحد های تولیدی این مجتمع، مورد بازدید ایشان قرار گرفت و طی نشست مشترک با حضور مدیران پتروشیمی فن آوران گزارش عملکرد 6 ماهه نخست به سمع و نظر ایشان رسید.

سرپرست تاپیکو ضمن تقدیر از تلاش های بعمل آمده توسط ارکان مدیریت و کارکنان شرکت پتروشیمی فن آوران در راستای دستاوردهای محقق شده، لزوم تغییر نگاه و توجه به رویکرد توسعه ای در دو حوزه مهم توسعه بازار های هدف و در پی آن، توسعه و تنوع بخشی به محصولات را برای شرکت های تابعه متذکر شد.

افقهی اهمیت این تغییر در رویکرد را از جنبه تعهد و الزام این هلدینگ در تامین انتظارات بایسته ذینفعان خانواده تامین اجتماعی که جمعیتی بالغ بر 50 میلیون نفر را در کشور در بر می گیرند، عنوان کرد و شرکت های تابعه را از توجه صرف به بازار داخل و سپردن گوی سبقت به رقبای منطقه ای در بازار های بین المللی برحذر داشت.

وی افزود امروز باید هوشیارانه بدنبال عینیت بخشی به این دو دیدگاه توسعه ای باشیم وشناسایی نیاز های منطقه ای و فرامنطقه ای می تواند مسیر توسعه بازار ها و تنوع بخشی و توسعه محصولات را بعنوان یک زیر ساخت اساسی محقق سازد.

تحقیق و توسعه و شناسایی نوآوری های مورد نیاز در این راه و تامین آنها نیز از دیگر موارد حائز اهمیت بود که مورد تاکید سرپرست تاپیکو در مسیر تحقق استراژی توسعه بازار و محصولات  قرار گرفت.

افقهی ابعاد توسعه محصولات را تنوع بخشی به تولیدات و نیز در کنار آن توسعه بازار خدمات، نظیر خدمات فنی و مهندسی که پتروشیمی فن آوران در زمینه آنها دارای سوابق چشمگیر داخلی است بر شمرد و بر لزوم گسترش بازار خدمات فنی و مهندسی به فراتر از مرزهای کشور تاکید کرد.

او لزوم توجه به صادرات خدمات و دانش فنی و مهندسی بوجود آمده در پتروشیمی فن آوران را مجدانه مورد تاکید قرار داد و استفاده از فرصت های ایجاد شده طی رویداد های مختلف بین المللی داخلی و خارجی را برای تامین و توسعه بازار  در حوزه های خدمات فنی و مهندسی، راه اندازی و پیش راه اندازی و نیز تعمیر و نگهداری، مغتنم و موثر برشمرد.

سرپرست تاپیکو با اشاره به محدودیت منابع در اختیار و اهمیت مدیریت بهینه آنها به منظور تحصیل بهترین دستاوردها، گفت سرمایه گذاری در طرح های توسعه ای و تعریف پروژه های مربوطه در شرکت های زیرمجموعه باید بصورت دقیق و دارای مرتبه اطمینان بالا و کافی باشد و بر لزوم بازنگری و حتی توقف طرح هایی که دارای توجیه اقتصادی مکفی و دقیق نبوده و منافع ذینفعان را تامین نمی نمایند تاکید کرد و تضمین تامین منافع سرمایه گذاران و ذینفعان را در این مسیر، بسیار مهم بر شمرد.

او با اشاره به وجه تسمیه شرکت پتروشمی فن آوران، اهتمام به نو آوری های روزآمد و فناوری های نوین در تعریف طرح ها و پروژه های توسعه ای در این شرکت را حائز اهمیت عنوان کرد و بر حمایت تاپیکو از کلیه طرح هایی که متضمن تامین منافع ذینفعان باشند تاکید کرد.

 افقهی از لزوم بکارگیری رویکرد جامع نگر و آینده نگری در محصولات در کنار بنچ مارک صحیح، به عنوان یک پیش نیاز اساسی در تعریف و اجرای طرح های توسعه ای یاد کرد و پیگیری طرح های توسعه ای تعریف شده که دارای استدلال مکفی و مبتنی بر خرد جمعی و موجب  ایجاد اطمینان خاطر باشند را مهم عنوان کرد.



15
14
13
12
10
9
8
7
6
5
3
2
1

 

۱۸ مهر ۱۴۰۲ ۱۸:۳۱
روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی فن آوران |
تعداد بازدید : ۷۶۳
کد خبر : ۲۱۹

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

تماس با ما

مجتمع صنعتی: خوزستان - بندرماهشهر - منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی سایت 3 -  کد پستی: 6356178927   صندوق پستی: 365
 
دفتـر مرکـزی: تهران ، خیابان گانــدی جنوبی ، خیابان شهید پالیزوانی  ( هفتم ) پلاک 18 کد پستی: 1517643711
  

تلفن گویا دفتر تهران: 1-88660970 - 21 98+

واحد مخابرات مرکزی: 52123600 - 61 98+