در راستای تامین منافع ذینفعان

تاپیکو، فن آوران و غدیر سهامداران جدید شرکت دماوند انرژی عسلویه

تاپیکو، فن آوران و غدیر سهامداران جدید شرکت دماوند انرژی عسلویه

شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین ابرشرکت سرمایه گذاری کشور با مشارکت و هم افزایی پتروشیمی های فن آوران وغدیر از شرکت های تابعه این گروه، اقدام به خرید سهام شرکت دماوند انرژی عسلویه نمودند و درگروه سهامداران بزرگترین واحد تامین یوتیلیتی در کشورقرار گرفتند.

تاپیکو که نخستین و بزرگترین هلدینگ چند محصولی کشور بشمار می رود و شرکت های پتروشیمی فن آوران و پتروشیمی غدیر از شرکت های مطرح زیر محموعه این گروه، توانستند با خرید سهام  شرکت دماوند انرژی عسلویه سبد سهام تحت مالکیت خود را تکمیل و جزو سهامداران عرصه یوتیلیتی در کشور قرار گیرند.

شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین از هلدینگ های موفق زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، با انجام این سرمایه گذاری امن و پایدار موفق شد در راستای سیاست های مدون و مبتنی بر ارزش آفرینی جاری در شستا و شرکت های زیر مجموعه، گامی مهم در جهت خلق ارزش بیشتر و در راستای منافع ذینفعان بردارد که نوید خوبی برای سهامداران است.

شرکت دماوند انرژی عسلویه به عنوان تولید کننده متمرکز یوتیلیتی، در سایت دو منطقه پارس جنوبی، تامین کننده برق، آب، بخار، اکسیژن و گاز 25 شرکت و طرح پتروشیمی در این هاب بزرگ پتروشیمی کشور می باشد.
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۱۶
روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی فن آوران |
تعداد بازدید : ۱,۹۰۲
کد خبر : ۱۳۸

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

تماس با ما

مجتمع صنعتی: خوزستان - بندرماهشهر - منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی سایت 3 -  کد پستی: 6356178927   صندوق پستی: 365
 
دفتـر مرکـزی: تهران ، خیابان گانــدی جنوبی ، خیابان شهید پالیزوانی  ( هفتم ) پلاک 18 کد پستی: 1517643711
  

تلفن گویا دفتر تهران: 1-88660970 - 21 98+

واحد مخابرات مرکزی: 52123600 - 61 98+