اسم خانی در جمع مدیران پتروشیمی فن آوران: «با کمک یکدیگر و با گام های کوچک، مسیر های طولانی را طی خواهیم کرد»

حضور دکتر مسعود اسم خانی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره تاپیکو در شرکت پتروشیمی فن آوران

باید در کنار یکدیگر و با کمک هم، در چارچوب مسئولیت ها و وظایف محول پروژه های دارای توجیه اقتصادی را از کمند بروکراسی رها نموده تا عدم النفع حاصل از تاخیر در اجرای آنها به حداقل برسد.
حضور دکتر مسعود اسم خانی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره تاپیکو در شرکت پتروشیمی فن آوران

مسعود اسم خانی مدیرعامل تاپیکو عصر امروز چهارشنبه با حضور در مجتمع پتروشیمی فن آوران، از این شرکت بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشبرد امور قرار گرفت. در این بازدید آقایان رکن آبادی رئیس هیئت مدیره و دکتر سیفیان عضو هیئت مدیره و معاون امور شرکت های تاپیکو ایشان را همراهی نمودند. ایشان در جلسه مشترک با اعضای هیئت مدیره و مدیران پتروشیمی فن آوران، به بیان دیدگاه ها و برنامه های استراتژیک مد نظر سهامدار عمده پرداختند.

محمد جواد بدری مدیرعامل پتروشیمی فن آوران در ابتدای اجلاس با ارایه گزارش عملکرد این شرکت در سال گذشته از عظم جدی پتروشیمی فن آوران جهت انجام پروژه های دانش بنیان و دارای توجیه اقتصادی در حوزه های تکمیل ظرفیت تولیدات، افزایش ظرفیت های جدید و طرح های صرفه جویی در مصارف حامل های انرژی خبر داد.

همچنین از اقدامات بعمل آمده در حوزه خودکفایی و ساخت که طی آنها علاوه بر قطع وابستگی به تامین کنندگان خارجی تا کنون بالغ بر 12 میلیون یورو صرفه اقتصادی حاصل گردیده است یاد کرد.

بدری در پایان خواستار استمرار نقش حمایتی تاپیکو در تسهیل شرایط عملیاتی نمودن پروژه های صنعتی دارای ارزش افزوده اقتصادی چشمگیر  و اتخاذ تمهیدات لازم جهت تسریع در تصویب پروژه ها در مجموعه های تاپیکو و شستا شد.

در ادامه دکتر مسعود اسم خانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) با تاکید به لزوم تسریع در پیگیری و عملیاتی نمودن پروژه های صنعتی و آمادگی تاپیکو برای انجام حمایت های لازم، از وجود وفاق حداکثری در هیئت مدیره و مجموعه تاپیکو برای اجرایی نمودن پروژه ها و نیز حمایت های مستمر شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی بعنوان فرصتی مناسب جهت تحقق این مهم خبر داد.

وی با تایید اقدامات بعمل آمده در حوزه سرمایه گذاری در مجموعه شرکت های تاپیکو بر لزوم توجه به پروژه های تعمیراتی و نگهداری واحدهای تولیدی با هدف کاهش توقفات تولید، تاکید نمود واز شرکت پتروشیمی فن آوران به عنوان یکی از واحد های پیشرو در این امر یاد کرد.

اسم خانی افزود باید در کنار یکدیگر و با کمک هم، در چارچوب مسئولیت ها و وظایف محول پروژه های دارای توجیه اقتصادی را از کمند بروکراسی رها نموده تا عدم النفع حاصل از تاخیر در اجرای آنها به حداقل برسد.

توجه به تامین مالی ریالی پروژه های با مقیاس خرد، از اهم تاکیدات ایشان در متن اجلاس بود و بهره مندی از روش های تامین مالی این پروژه ها را اولیت ویژه جهت موفقیت در تحقق اهداف ترسیمی طر ح های بهینه سازی و توسعه ای شرکت ها عنوان کرد تا شعار « با گام های کوچک مسیر های طولانی را طی خواهیم کرد» در این مجموعه رنگ عینیت به خود یابد.

مدیرعامل تاپیکو اقدام پتروشیمی فن آوران جهت اخذ عنوان دانش بنیان را مورد تمجید قرار داد و گفت تاپیکو و شرکت های زیرمجموعه قصد رقابت با شرکت های کوچک را ندارند و در مقام حمایت از فعالیت این شرکت ها، همواره عمل خواهند کرد.  او با اشاره به جایگاه بارز پتروشیمی فن آوران در میان تولید کنندگان مطرح متانول در کشور و منطقه، با تاکید بر اهمیت حمایت پتروشیمی فن آوران از شرکت های دانش بنیان افزود، آنجا که مسیر برای ورود شرکت های زیرمجموعه تاپیکو به گروه شرکت های دانش بنیان میسر شود باید درست و قوی عمل کرد.

وی در پایان  با اشاره به توانمندی، تخصص و تعهد مشهود در میان اعضای هیئت مدیره، مدیریت و جمیع کارکنان شرکت پتروشیمی فن آوران ضمن تقدیر از تلاش های بعمل آمده تا کنون و برنامه های در دست اقدام، توقع خود را به عنوان نماینده سهامدار عمده، توجه به ارتقای حداکثری سود عملیاتی و جهش محسوس پتروشیمی فن آوران در این حوزه در سال 1401عنوان کرد تا انتظار ذینفعان مجموعه تاپیکو و شرکت های تابعه در حداکثر امکان و بیش از پیش تامین گردد.

1

 

2


4
رسانه جدید

 

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ۱۹:۵۸
روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی فن آوران |
تعداد بازدید : ۱,۶۹۸
کد خبر : ۱۲۴

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

تماس با ما

مجتمع صنعتی: خوزستان - بندرماهشهر - منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی سایت 3 -  کد پستی: 6356178927   صندوق پستی: 365
 
دفتـر مرکـزی: تهران ، خیابان گانــدی جنوبی ، خیابان شهید پالیزوانی  ( هفتم ) پلاک 18 کد پستی: 1517643711
  

تلفن گویا دفتر تهران: 1-88660970 - 21 98+

واحد مخابرات مرکزی: 52123600 - 61 98+