پیام نوروزی محمد جواد بدری مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن آوران

پیام نوروزی محمد جواد بدری مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن آوران

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

همکاران ارجمند خانواده بزرگ پتروشیمی فن آوران

خدای منان را بسی قدردان عنایات خاصه ذات اقدسش بوده و خواهیم بود، که نَفَسی دیگر توفیق عطا فرمود تا مراتب تبریک خویش را در آستانه حلول سال نو، تقدیم حضور نماییم.

سالی که گذشت را، علیرغم بروز سختی ها و صعوبات عدیده ناشی از همه گیری بیماری کرونا، همواره همراه با موفقیت های بی نظیر و بی بدیلی در یادها به ثبت می رسانیم، که حاصل نمی گردیدند  مگر به مدد جهد و تلاش همه جانبه آحاد شما یاران صدیق شرکت پتروشیمی فن آوران.

بدیهی است تاریخ، با افتخار از دستاورد های سال 1399  یاد می نماید و توفیقات این شرکت در عرصه های مختلف تولید و سودآوری به مثابه میزانی جهت سنجش عملکرد سالیان آتی، در برگ برگ دفتر افتخارت فن آوران به ثبت خواهد رسید.

رشد چشمگیر سودآوری و ثبت رکورد های جدید تولید سالانه محصولات در کنار عملکرد بسیار موفقیت آمیز در عرصه خودکفایی و بهینه سازی مصارف انرژی، تحقق اهداف متصور برای سند چشم انداز شرکت در عرصه های پایداری و ایمنی تولید و قرار گرفتن در جمع یکصد شرکت برتر ایرانی برای سومین سال پیاپی، بسان انتخاب بعنوان صنعت سبز برای هفتمین سال متوالی،  بخشی از صفحات دفتر تاریخ فن آوران هستند که بسیار موثر و در خور شان نام بلند آوازه این شرکت به ثبت خواهند رسید.

شکرگزاریم از این باب و بیاد خواهیم داشت و می آموزیم که در سایه همدلی و تلاش، موانع هموارند و عبور میسور و رجاء واثق داریم این آموزه ها دلیل بر اتمام چالش های پیش رو تصور نگردد که صرفا" محملی هستند از تجربه، جهت استفاده خود و آیندگان  که ره تاریک و لغزان است و ناهمواری های پیش رو بسیار.

امید که مسیر حیات شما عزیزان در آغاز سال 1400 هجری شمسی و همواره، با هر آنچه از نیکی ها و هر قدر از توفیق الهی که مقدر است، همراه گردد و حضورتان بیش از پیش مایه تحقق اهداف عالیه شرکت پتروشیمی فن آوران برای آینده پیش رو باشد.

بدیهی است بر این مقال در عهدیم که با تمام وجود نسبت به تحقق اهداف از پیش تعیین شده برای سال پیش رو، در تمامی عرصه های تولید و پشتیبانی تولید و نیز فروش و سودآوری، باتفاق همت گماریم و امانتی را که به درستی از جانب ذی نفعان و سهامداران ارجمند شرکت فن آوران در دست داریم مجدانه پاسدار باشیم.

اینجانب ضمن آرزوی سلامتی آحاد شما عزیزان و نیز خانواده محترم شما یاران، و نیز تمنای شفای عاجل عموم بیماران در سال جدید، دوام عزت و مَعِزت شما عزیزان را از درگاه قدسی احدیت مسئلت نموده و سال پیش رو را سراسر شادی و بهروزی و همراه با توفیق روز افزون الهی برایتان مسئلت می نمایم.

توفیقتان پایدار

محمد جواد بدری

نائب رئیس هیت مدیره و مدیر عامل

۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۷:۳۷
روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی فن آوران |
تعداد بازدید : ۲,۱۰۹
کد خبر : ۱۰۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

تماس با ما

مجتمع صنعتی: خوزستان - بندرماهشهر - منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی سایت 3 -  کد پستی: 6356178927   صندوق پستی: 365
 
دفتـر مرکـزی: تهران ، خیابان گانــدی جنوبی ، خیابان شهید پالیزوانی  ( هفتم ) پلاک 18 کد پستی: 1517643711
  

تلفن گویا دفتر تهران: 1-88660970 - 21 98+

واحد مخابرات مرکزی: 52123600 - 61 98+